Cikumi-Katu Blog: No title huhu

Sunday, June 28, 2009

No title huhu

tesengeh2 aku dpt bite gembire ni. aritu mase anta kete en kebotsngkt kat bengkel de org kol aku bitau aku dpt keje. komain sonok aku sampai rs nk lompat2 kat bengkel tu huhu. ye la, dah penat dah aku g intebiu kat gomen. last2 dpt gak. wpun kontrak, aku ttp sonok huhu. kali ni aku hrp2 sgt smenye ok. hrp2 xjd cam aritu wahahah. tp kali ni aku dah nekad, wpepun yg tjd, aku mesti gak kje kat stu lg2 time2 cani. aku sti jayakan misi bln 10 tu dgn jayenye :) so mulai 1hb julai ni aku xlg bkerje kat lebry. tp aku akan pastikan satu ari nnt aku akan keje blk kat lebry sbb dah mmg tu bidang aku kan. ugi la blaja 5taun. kite tgu dan lihat je la kan. rezeki ade kat mn2. kne sbr je la :D

pastu plak, 27hb aritu mrupakan ari yg akan aku letak dlm list sejarah hdp aku huhu. ye la sti la de samthing spesel kan. dah lame benor aku tgu saat tu. baru ni la aku dpt rase. hrp2 tu akn jd satu permulaan yang baik utk menempoh hdp yg akan dtg. dan jugak hrp2 iktn yg tjalin tu akan trus kekal sampai bile2. insyaallah..
pada sme yg tlibat bg menjayakan peristiwa 27 jun tu, aku ucapkan byk2 time ksh ats bantuan dan pertolongan samada secara sengaja ataupun tak sengaja :D nnt sudi2 la tlg lg ek..

4 comments:

aLi teRaroSa said...

saya sokong dari jauh~~~~ huahuahuahua... tahniah untuk anda dan incik kibotsangkut!

cikumi-katu said...

time kasih en ali
:D

apex said...

taniah utk anda berdua :)

cikumi-katu said...

time kasih gak en apex